O książkach, o Krakowie, o książkach w Krakowie i o Krakowie w książkach

piątek, 18 kwietnia 2014

Życzenia czasem się spełniają

Pamiętacie może opublikowaną dwa miesiące temu wish-listę książek, które chciałabym nie tylko przeczytać, ale i mieć na półce? Post był tylko wariacja na temat stosika, przy czym był to stosik na odwrót - nie książki, które mam, ale książki, których nie mam. Żadnego podtekstu. A jednak znalazły się dwie Dusze, które postanowiły mi dwie z tych książek sprezentować. Z tego miejsca pragnę podziękować za te wspaniałe dary, których się zupełnie nie spodziewałam i które sprawiły mi maso przyjemności już samym swym istnieniem, a zapewne jeszcze więcej sprawią podczas czytania. Dziękuję!

A tak prezentują się owe nabytki:


Czasem życzenia spełniają się w sposób, którego się zupełnie nie spodziewamy.

9 komentarzy:

  1. Gratuluję :) Dobrze mieć takie dobre Dusze :)
    Przyjemnej lektury i spełnienia kolejnych książkowych marzeń :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję nowych nabytków i gratuluję dobrych Dusz :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Życzę dalszego spełniania marzeń! :)) (Nie tylko książkowych)

    OdpowiedzUsuń
  4. Miłego czytania :-)
    No i więcej takich niezawodnych dobrych Duszyczek:-)
    Mnie się jeden dobry Dusz ostatnio trafił, o czym we wpisie wspomnę, więc może to jakaś inwazja, w pozytywnym tego słowa znaczeniu? :-D

    OdpowiedzUsuń
  5. Właśnie, oby sprawiały przyjemność przy czytaniu! :D
    Radosnych, rodzinnych świąt życzę! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowne są takie bezinteresowne epizody, oby ich było jak najwięcej! Przyjemnej lektury :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Udanej lektury. Jestem ciekawa Twojej opinii po książce Sepetys.

    OdpowiedzUsuń
  8. :) Jak miło czytać takie posty.

    OdpowiedzUsuń