O książkach, o Krakowie, o książkach w Krakowie i o Krakowie w książkach

piątek, 15 marca 2013

Creative Blog Award






Zostałam bardzo miło wyróżniona przez Anek7, autorkę bloga Lektury wiejskiej nauczycielki, nową zabawo-nagrodą zwaną Creative Blog Award, za co serdecznie dziękuję. Jest mi tym bardziej przyjemnie i fajno, że akurat Anek towarzyszy Krakowskiemu Czytaniu od początków jego istnienia, więc kto jak kto, ale właśnie Ona ma prawo bloga oceniać :)

Zasady, żeby po męczącym dniu czegoś nie pochrzanić, kopiuję od Wyżej Wymienionej:


  1. Wyróżnij 5 blogów (nie można wyróżnić osoby od której dostało się wyróżnienie).
  2. Poinformuj osoby wyróżnione o wyróżnieniu.
  3. Umieść wyróżnienie na pasku bocznym.
  4. Podziękuj za wyróżnienie.
  5. Napisz o sobie w trzech słowach.

Co do blogów, pozwolę sobie tutaj wyróżnić te, które odwiedzam regularnie i praktycznie od początku mojej blogowej działalności (jeśli ktoś już był wyróżniony to przepraszam):
1. Krimifantamania -  bo chciałabym pisać choć w połowie tak dobrze (i z takim humorem).
2. Czas odnaleziony - bo przeważnie nasze gusta są tak rozbieżne, że tam, gdzie kończy się mój zachwyt zaczyna się jej, i to jest fajne.
3. Kronika Chomika - bo zainspirowała mnie do założenia bloga, o czym już wielokrotnie pisałam.
4. Kulturalny Misz-Masz - bo dzięki Beatriz odkryłam Alexandra McCall Smitha, a i kilka filmów i seriali zaczęłam dzięki jej recenzjom oglądać.
5. W wygodnym fotelu - z książką i kawą - bo to skarbiec nad skarbce jeśli chodzi o książkowe cytaty.

Trzy słowa na mój temat:
choleryk
marzycielka
podróżnik

EDIT Dostałam jeszcze jedno wyróżnienie, tym razem od Oisaja, za co również serdecznie dziękuję. Nie będę powtarzała całej kolejki jeszcze raz, wszystko co trzeba wiedzieć o "nagrodzie" jest na górze. Mnie jest w każdym bądź razie strasznie miło, że dwóch blogerów, których bardzo lubię i cenię, postanowiło tak połechtać moją próżność.

A tu obrazek o mnie (z Kwejka):

10 komentarzy:

  1. Viv, usmialam sie strasznie z komentarza, bardzo dziekuje za wyroznienie :***.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że się podoba :) Ale prawda to jest, bez dwóch zdań :D

      Usuń
  2. Nawet nie wiedziałam, że jest nowa nagroda blogowa i tym bardziej mi miło, że dowiaduję się w taki fajny sposób :) Dziękuję za wyróżnienie i wyrażam nadzieję, że nadal coś, co polecę, Cię zainteresuję :)

    Co do trzech słów na Twój temat to dwa ostatnie mogę do swego opisu dołożyć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dojrzewam powoli do Homeland :)

      Usuń
    2. Jak obejrzysz, napisz koniecznie, jak Ci się podobało :)

      Usuń
  3. Ja też dziękuję i patrz, też dwa ze słów się zgadzają: choleryczka i marzycielka...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No proszę :) Czyli blogerki książkowe to grupa względnie jednolita :)

      Usuń
  4. Viv, sprawiłaś, że ten weekend zaczął się dla mnie bardzo miło. :-)
    Dziękuję za wyróżnienie. :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie dziękuję za wyróżnienie i mojej skromnej chomiczej osoby :)

    OdpowiedzUsuń